ΜΕ ΑΠΟΨΗ...

ΔΙΑΛΕΞΑΜΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ

Έντονος καβγάς Παπαδάκη - Γεωργιάδη με σκληρές εκφράσεις - Πέρασαν σε διαφημίσεις


Γεωργιάδης: "Θίξαμε την ιερή αγελάδα της δημοσιογραφίας"! - Παπαδάκης: "Τι λαϊκισμός Χριστέ μου"!

Με αφορμή το επίδομα γάμου που εξακολουθούν να λαμβάνουν οι δημοσιογράφοι -όσο ισχύει η συλλογική σύμβαση εργασίας-, ξέσπασε έντονος καβγάς ανάμεσα στον Γιώργο Παπαδάκη και τον Άδωνι Γεωργιάδη, με τους ...κοσμητικούς χαρακτηρισμούς να πηγαινοέρχονται.

"Εάν έχετε αξιοπρέπεια να πείτε ότι δεν θέλω να μου πληρώνει ο φτωχός πολίτης το τηλέφωνο!", είπε ο Γιώργος Παπαδάκης για τα 200 ευρώ το μήνα που παίρνουν οι βουλευτές, ώστε να πληρώνουν τα τηλέφωνά τους.

"Αυτά όχι σε μένα!", απάντησε ο Άδωνις Γεωργιάδης και λίγο αργότερα πρόσθεσε: "Θίξαμε την ιερά αγελάδα της δημοσιογραφίας"...

"Τι λαϊκισμός Χριστέ μου!", αναφώνησε ο παρουσιαστής και τόνισε: "Ο κ. Γεωργιάδης ανήκει στη μειοψηφία των πολύ καλά αμειβομένων. Πάρα πάρα πολύ καλά αμειβομένων"!

Η απάντηση που πήρε από τον βουλευτή της ΝΔ; "Μαζί είμαστε, δεν είμαι μόνος μου"...

Κάπου εκεί πέρασαν σε διαφημίσεις:

 

 

 

 

 

0 Comments:

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online